Palkinto

Anu Holopainen palkitsi blogini Beautiful Blogger -palkinnolla!♥ Kiitos Anu!


25.1. Leena Lumikin antoi minulle tunnustuksen♥ Kiitos! Olen kirjoittanut jo 7 oleellisinta kohtaa tänne, joten en tee uutta kertaa, ei tule mitään kiinnostavaa enää mieleen. :P

Kommentit

Leena Lumi sanoi…
Sulla on ihan mieletön tuo yläbanneri! Siis ihana, persoonallinen, uutta, herättävää...

Sinulle on tunnustus blogissani♥
Anonyymi sanoi…
Voi kiitoksia, Leena♥ Bannerista kaikki kunnia Elegia's backgroundille :) (Se tunnus ei näy oikeassa paikassa kun sivumalli on väärä...)
Anki sanoi…
Tuo anonyymi olin siis minä itse :P
Leena Lumi sanoi…
Almafiina, ei sun tartte sitä väkisin pitää esillä;-) Minä en alussa ottanut niitä ollenkaan edes vastaan, kun oli niin kiire, enkä osannut laittaa niitä esille sinne antiikkiseen blogimalliin, joka mulla oli ennen. Nytkin vien ne vain sitäsuntätä-postausten tyylin. Minä tein vähän aikaa sitten 100 asiaa minusta haasteen;-) Ja siis linkitin sinut, että yhä useampi löytää persoonallisen blogisi.

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Mila Teräs - Amiraali

Kirjabloggaajien klassikkohaaste 18 (31.1.2024) Ilmoittautuminen!

Kirjabloggaajien klassikkohaaste osa 18: KOONTI